APEL PODSUMOWUJĄCY I SEMESTR NAUKI

                Trudno w to uwierzyć, ale choć w naszych uszach wciąż pobrzmiewa dźwięk pierwszego wrześniowego dzwonka, przyszedł czas na podsumowanie pierwszego semestru nauki. W tym celu 17 stycznia cała społeczność Zespołu Szkół zebrała się w sali gimnastycznej, by wysłuchać najważniejszych informacji dotyczących naszej wspólnej pracy. Głos zabrała Pani Dyrektor Danuta Kowalkowska – Fiłoniuk, która powitała młodzież i nauczycieli. Pani Dyrektor, odnosząc się do bieżących wydarzeń, wspomniała, jak ważne w kontakcie z drugim człowiekiem są szacunek, tolerancja i brak uprzedzeń. Nasza Szkoła posiada certyfikat SZKOŁY BEZ NIENAWIŚCI, młodzież uczestniczyła w programie SZKOŁA RÓWNEGO TRAKTOWANIA, organizujemy powiatową imprezę DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU, a także OLIMPIADĘ INTEGRACYJNĄ – wszystkie te aktywności mają kształtować wśród naszej młodzieży altruizm, szacunek i przeciwdziałać mowie nienawiści.

                Koniec semestru to także czas podsumowań. W liceum najlepsze wyniki uzyskała klasa II LO – wychowawca Pan Andrzej Lemanowicz. Klasą, która w liceum osiągnęła najwyższą frekwencję, była klasa I LO – wychowawca Pani Małgorzata Mofina – Olejnik. W technikum najlepsze wyniki osiągnęły klasy II TI – wychowawca Pani Agata Chyra oraz klasa III TK/TH – wychowawca Pani Karina Świerczyńska. Najwyższą frekwencję miała klasa I TK/TH, której wychowawcą jest Pani Kinga Lewandowska. W szkole branżowej najwyższą średnią uzyskała klasa III K/M – wychowawca Pani Barbara Łukaszewska, a frekwencję klasa IK – wychowawca Pan Paweł Szczypawka. Najwyższą średnią ocen – 5,22 uzyskało dwoje uczniów klasy II LO. Możemy także pochwalić się Stypendystami Stypendium Starosty – 38 uczniów uzyskało wynik powyżej średniej 3,5; 15 uczniów wynik powyżej 4,0; a 5 uczniów wynik powyżej 4,5.

                Apel był także okazją do wręczenia nagród w szkolnych konkursach. Młodzież otrzymywała dyplomy, książki i drobne upominki. Młodzi ludzie w minionym semestrze uczestniczyli chętnie w konkursach przedmiotowych, branżowych, recytatorskich, quizach lub na prezentację multimedialną.

Opracowanie: M. Mofina-Olejnik